
Een klacht? Bespreek deze met je huisarts
Ben je ontevreden? Dan vinden we het fijn als je dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van jouw klacht, dan kunnen wij proberen deze op te lossen.
Een klacht kan je melden met dit formulier:
Is het formulier lastig voor je of kom je er met ons niet uit? Dan kan je jouw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris zoekt samen met jou naar een oplossing. Hij kan proberen de klacht te bemiddelen. Hij kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat jij de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Je kan het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op het telefoonnummer 088 0229190.
Kom je er niet uit met jouw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris? Dan kan je een uitspraak over je klacht aanvragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg.
Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), leden die patiënten vertegenwoordigen en leden die huisartsen vertegenwoordigen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kan je onze folder bekijken of ga naar www.skge.nl.